Knijntje vingerpopjes

Knijntje Vingerpopjes
Binnenkort worden wij voor de tweede keer opa en oma. 
Een bijzondere gebeurtenis.
Onze dochter vond het een leuk idee, dat onze kleinzoon op de crèche uit zou delen om de komst van de kleine te vieren.
Zijn grote liefde van dit moment is na zijn moeder:
Nina het konijntje.
Ja en dan is het makkelijk te raden wat de volgende vraag wordt.
'Mam wil jij een paar knijntjes haken?'
'Hoeveel kindertjes zitten er bij hem op de crèche? ' vraag ik.
'15, denk ik.'
Wel veel, denk ik, maar te doen.
Maar 15 was toch te weinig,  vond mijn dochter, toen ze bijna klaar waren. Kun je er nog een paar bij maken?
Vooruit dan maar.
Wie A zegt, zegt ook B.
Hoewel ik zeg zo goed als niets.  Ik heb een akelige keelontsteking te pakken en mijn keel doet erg pijn.
Mijn omgeving vindt het in ieder geval lekker rustig.
Als de kleine is geboren zal ik het patroontje uitgeschreven plaatsen in dit blok.
Wij zijn blij met de geboorte van onze 2e kleinzoon.
Onze 1e kleinzoon mocht deze leuke knijntjes uitdelen op de creche.

Reacties

Populaire posts