Bookies: Gijs Gekko

Zo tussendoor haak ik een weer een boekenlegger. Dit keer gebruikte ik een restje donkergroen acryl garen.
Van dunner garen worden de Bookies echt mooier.
Door het dunnere garen werd zijn hoofd wel erg klein. Daarom kijkt hij je nu aan met wiebeloogjes. 
Het risico dat deze snel loslaten is natuurlijk aanwezig, maar ik heb er nog wel een paar om ze opnieuw op te plakken als dat nodig zou blijken.
Ik vind ze erg leuk staan.
Deze Gekko heeft echt te gekke pootjes. In het boek staat goed uitgelegd hoe je ze moet maken.
Dit haakwerkje doet me denken aan de tijd, dat ik nog met kraaltjes werkte. Ik maakte met een vriendin op de camping echt leuke Gekko broches. 
Ik weet niet of ik dat gepriegel met kraaltjes en koperdraad nog kan, maar door het haken van deze Gekko, krijg ik er weer zin in.

Reacties

Populaire posts