Bookies

Op Pinterest zag ik de leuke boekenlegger 'Rat' of 'muis'. In een van mijn vorige blogs kun je dat patroon dan ook terug vinden.

Inmiddels was ik al begonnen met het creëren van mijn eigen versies. Soms na aanleiding van een plaatje of op verzoek, een kat voor mijn zus. Dat is natuurlijk het allerleukste.

Maar...

Vorige week was ik aan het bladeren in de online catalogus van de bibliotheek en vond ik het boek: Bookies, beestachtige boekenleggers haken van Jonas Matthies.

Ik heb nog niet gekeken of het patroon van de rat op de pagina van de schrijver staat, want ik ben te druk met het lezen van het boek.

En ga er natuurlijk uit haken.
De resultaten plaats ik natuurlijk op mijn blog.
Het is minder creatief dan het zelf verzinnen, maar het haken naar een patroon is veel makkelijker.
Je hoeft een wiel ook niet opnieuw uit te vinden.


Te koop bij o.a. BOL.com.


En mocht je niet kunnen haken en er toch 1 willen. De mijnen zijn te koop in mijn webwinkel. 
Of stuur me een berichtje via dit blog.
Ze kosten € 2,50 en opbrengst gaat naar de Filipijnen.







Reacties

Populaire posts