Keycords

Mijn zus had een sleutelkoord nodig voor haar werksleutels.
Ik heb ook mijn werksleutels aan een mooi paars koordje van simpele vasten. Want ik houd van vasten haken.
Mijn zus is van de verschillende steeksoorten.

Ik kon op de foto niet goed zien welke steek ze gebruikt had.
Ik zag natuurlijk de stokjes.
Haak ervaring genoeg inmiddels.
Dus kreeg ik het patroon.

Het boek van vroeger is vervangen door het NET.
Ik heb een voorkeur voor een boek, wat te zien is in mijn blog.
Het ene na het andere boek gebruik voor mijn haakwerk. Mijn zus werkt liever vanaf een filmpje. 
Dus stuurde ze mij het linkje

Keycord link

Ik pakte natuurlijk gauw een draadje in te oefenen. En het is een leuk steekje.
Een poosje geleden heb ik een zakje met musketonhaakjes gekocht. En die ga ik nu gebruiken.


Reacties

Populaire posts