Dreamland dangle

Dangles en kokeshi popjes haken voor aan een sleutelhanger is altijd een leuk werkje.
Het duurt niet zolang en het resultaat is altijd leuk. Heb je gelijk weer een cadeautje klaar.
Degene die ik haak hoop ik te verkopen voor de kinderen in de Fillipijnen. 
Het is jammer dat koningsdag niet door is gegaan. Misschien komen er aan het eind van de zomer nog een paar leuke braderieën om aan deel te nemen.
Dit is naar het patroon van een Dangle.

Op het oorspronkelijke patroon hebben de hangers geen armen. Ik vind ze leuker met armen. 
De rechter op de bovenste foto heb ik wat groter gehaakt. Gewoon 1 toer meer meerderen tot 36st op de buik.
Maar ik vind zelf de kleinere iets leuker, die kunnen ook nog aan je sleutelbos.

Patroon arm 2x
1). Mr 6 v met huidskleur
2). 5 v h, 2 samenhaken,
3). Verder met kleur van lijfje. 4v
toer 3 herhalen tot je de juiste lengte hebt.
De draden van aanhechten en de 2 draden in huidskleur in het midden houden, dan krijgt je arm de juiste dikte. Knip de draden als de arm lang genoeg is aan de bovenkant af.
Knip de haakdraad lang genoeg af om vast te naaien.


Reacties

Populaire posts