Een eendje als sleutelhanger aan het paastasje

Het is morgen Pasen. We kunnen dit nu niet vieren in de kerk en ook niet met ons gezin. Alles moet digitaal. En dat is best raar.
Anderhalve meter uit elkaar blijven is het devies.
In deze rare Corona tijd is het fijn te zien dat in de natuur alles doorgaat. De bomen lopen uit, de vogels kwetteren.

Een eendje haken leek me leuk voor aan de paastasjes. Die ik vorige week heb gemaakt voor het eieren zoeken in de tuin. Dat gaat wel gewoon door. 🙂👵🏻
Alleen moeten opa en oma binnen blijven.

Patroon 20-minute-duck
Een soort gelijk patroontje heb ik al een gehaakt onder de naam Lilly Duck.
Ik had ze ook zelf kunnen bedenken, maar advies van anderen is ook fijn.
Het leuke van Dit patroon is dat er ook ideeën bij staan voor andere vogels.
Ik heb deze zeehond ernog bij gemaakt. 
8 beestjes erbij is genoeg voor deze week. Ik ga er vast nog meer maken.



Reacties

Populaire posts