Engelse drop

Mijn man kreeg deze pot vol Engelse drop ooit van mijn zus. Die drop is allang op en dat is maar goed ook, want na 23 jaar smaakt dat toch niet meer. 
Maar de pot is zo vreselijk leeg. 
En weer vullen met nieuwe Engelse dropjes is geen goed idee, want dan raakt hij toch weer leeg. 
Op pinterest had ik al gehaakte drop voorbij zien komen, dus heb ik wat leuke drop kleurtjes bij elkaar gezocht. 
En ben ik lekker drop gaan haken. Al gauw had ik een stapeltje lapjes liggen. 
Maar aan elkaar naaien lukte niet onzichtbaar. Dus ben ik weer even aan het Googlen geslagen. 
Blijkt dat mijn collega-haaksters ze gewoon aan elkaar plakken. 😯👵🏻 Dat had natuurlijk ook zelf kunnen bedenken. 
Bij de Hema hadden ze gelukkig een tube textiellijm. Dus draadjes afhechten en plakken maar. 
En als ze droog zijn in de pot. 
HaakTrek gekregen? 
Het patroon is te vinden op haakfeest. 

Reacties

Populaire posts