speldenkussen cactus.

Mijn speldenkussen schildpad is erg vies geworden. De schildpad was ook nooit bedoeld voor mijn naalden.
Ik stak ze er vaak door. 
Mijn nieuwe speldenkussen lijkt groter, dan het oude schildpad, maar deze is gevuld met een glazenpotje.
Het potje had geen deksel meer, dus deze staat omgekeerd in het gehaakte potje.
Zo hoop ik mijn naalden niet meer kwijt te raken.

Potje met dik katoen.
Mr  6v
meerder tot 12 v
2v, 1v  herh. (18 vasten)
2v, 1v, 1v herh. (24 vasten)
Pas even of het groot genoeg is, anders moet je meer meerderen.
24 v in de achterste lussen
24 v 
2v, 1v, 1v, 1v herh (30v)
9 toeren 30v 
In de voorste lussen 2v meerderen in elke steek.
60 v in de achterste lussen
In de achterste lussen 2 steken samenhaken (30v).

Potje er omgekeerd inzetten.

Het cactusje
Donkergroen 
1) 6v magische ring
2) 12 v
3) In de achterste lussen, 2v, 1v (18v)
4) 2v, 1v, 1v (24v)
5) in de achterste lussen 2v, 1v, 1v, 1v (30v)
Nu passen op het potje of het wordt genoeg is anders moet je hier nog meerderen.
6) 30 V.
7) in de achterste lussen 30 v
8) 30 v.

Met lichtgroen in de voorste lussen van toer 3, 5, 7 halve vasten haken. Draden afhechten per toer.

Het cactus gedeelte op het potje vast maken en op 2/3 vullen met fiberfill.





Reacties

Populaire posts