Kabouter kinderen

Ik haak nog steeds aan het kabouterhuis. Maar omdat nu de hele tijd te doen. 😉
Dus haak ik af en toe ook wat anders.
In de volgende blog meer.
De kleindochter vond de kabouters heel mooi. Ik speelde op mijn bluetoothboxje 'Het paddenstoelen melodietje' van de Efteling. Ze vond dat heel grappig. Jullie hadden het snuitje moeten zien. De stoel van opa werd op zijn rug gelegd en oma moest erop slapen.  Het is voor haar moeilijk om de stoel rechtop te zetten, dat is wel een nadeel van haakwerk. 😃 De oudste kleinzoon vond ze ook leuk. Hij is 7 en kan de meubels wel neerzetten. Hij vond het wéér jammer dat alle drie de kabouterkinderen even groot zijn. De kabouters werden ook een beetje gewelddadig. Maar ik moet ALLES uit het boekje haken. 'ECHT ALLES OMA' . OOK DE BABY. Ik ben dus nog wel een poosje zoet. De jongste kleinzoon heeft ze nog niet gezien, die speelt buiten met zijn zusje in het pierenbadje.
Opa zit op de grond en de kindertjes op de bank. 'Het huis heeft meer stoelen nodig, zegt de oudste kleinzoon. Is dit het huis van opa en oma? Waar wonen de kinderen dan?' 
Kussengevecht
Tv kijken
'Alle houtblokken zitten in de kachel,' zei ik tegen mijn oudste kleinzoon. 'Dan moet je die maar gauw gaan haken. 
En nu gaat hij naar boven met de lego spelen.

Reacties

Populaire posts