mondkapjes

Gelukkig lijkt de grieppandemie op zijn retour. En is er flinke discussie over de intelligente beëindiging van de lockdown opweg naar de nieuwe samenleving.
De anderhalve meter maatschappij ziet volgens mij niemand echt zitten in ieder geval wil de horeca er vanaf. En de kermis wil ook weer open. 
De ongelijkheid in wat mag en niet mag wringt. De Efteling mag wel open, de kermis niet? 

In ieder geval als we in de bus willen, zullen we mondkapje op moeten. 
Ik heb er al een stel gemaakt, ook voor een vriendin, alleen blijk ik een maatje M gemaakt te hebben en mijn vriendin wil liever een maatje L, anders krijgen ze flaporen.  
Allereerst zal ik kijken of mijn geliefde haakhobby een beetje kan helpen door een tussenstuk te leveren.😀 
Ik ga maar even een leuke blauwe haken.



Reacties

Populaire posts