Pokémon zijn overal: Blastoise

Onze oudste kleinzoon wil een Blastoise.
Hij is niet de enige, want op internet vond ik een paar gehaakte.


Deze zijn prachtig,  maar mijn Blastoise moest zijn bek open. Ik mag er dus helemaal zelf een bedenken.😀

Het begin is er. Ik vind de snuit te lang, maar het moet maar zo. Als ik de moed heb maak ik nog een tweede en kan ik misschien de fouten herstellen van mijn eerste poging.

Ik heb de andere onderdelen al gehaakt en ik ben echt een beetje teleurgesteld, dat ik het schild niet zo krijg, als ik dat in mijn hoofd bedacht had en voor me zag.

Nu ga ik de waterkanonnen haken en het beest in elkaar naaien en hoop maar dat de vulling helpt, wat volume in het schild te krijgen.

Mijn inspiratiebron is dit plaatje.

Ik ga mijn best doen voor onze lieve oudste kleinzoon.😘👵🏻

Reacties

Populaire posts