Famingo

Een poosje terug heb ik een flamingo gehaakt. Alle onderdelen roze van een Xenos bolletje.


Maar daarna is het beest op de stapel o.s.en beland. Dat is de therm die mijn vader gebruikte voor alle handwerken, die ik niet afmaakte. o.s betekent onafgewerkt stuk. In mijn leven zijn dat er best veel geweest. Allerlei verschillende redenen zijn ervoor. 
Meestal omdat ik geen zin meer had om het ding af te maken.
Soms omdat ik niet wist hoe het af te maken. (Ligt altijd aan een fout patroon 😉)
Soms omdat ik geen materiaal genoeg gehad. (Verkeerde inschatting)

Deze keer was het een vakantie werkje en de vakantie was voorbij...
Wat ik ook vervelend vind van de flamingo is dat hij van die flapperende slappe benen heeft. Op dit foto-moment zitten er drie bamboo breinaalden in om hem overeind te houden. 2 in de benen en 1 als steun erachter.

Het is zo best een grappig beestje. Ik ben blij dat ik dit o.s. heb afgewerkt.

Reacties

Populaire posts