Lieve beertjes

Ik heb alweer bij zeeman gewinkeld. Mijn blog lijkt wel een reclame campagne. Dit is niet de bedoeling, maar zeeman is bij mij de enige winkel dichtbij waar ze draadjes verkopen.  Blokker en Hema verkopen ook wel wat, maar dat is niet de moeite waard.

Toen ik jong was, kon je overal wol kopen. De Hema gaf zelfs eigen brei-  en haakboeken uit. Op elke markt stond wel een wolkraam. Elk dorp en stad had een fournituren winkel... 

Dit keer ben ik gezwicht voor Teddygaren.

Ik ben mijn hele leven al dol op Teddyberen en met deze wol ga ik mijn eigen beren maken.

Het is zulk mooi garen. Om te voelen en te zien, maar om mee te haken vraagt het wel wat vaardigheid met de haaknaald. Je kan je steken alleen maar voelen. Dus flink tellen onderweg, markers plaatsen.

Ik ben het patroon aan het uitschrijven, maar je zou vast kunnen beginnen met het patroon van AmigurumiTogo: Winnie the Pooh. Ik heb dit patroon ook als basis gebruikt. 

Winnie de pooh

Reacties

Populaire posts