Papegaai naar het patroon van het pakketje nr 1

Eerst wat katoen opzoeken.Dit lijk wel wat op de kleuren van het pakket. Het blauwgroen is in het echt groener.

Het lijfje is gehaakt met zalm.
Het is lastig haken. Elke toer moet afgesloten worden met een halve vaste.
Ik heb niet het idee, dat de meerderingen en minderingen op de juiste plaats zitten.

Ik maak stomme fouten tijdens het haken.
Er staat zoveel tekst... achterste rij, voorste rij, de voetjes zijn echt een gepriegel. 
De snavel is echt leuk, twee delen over elkaar heen gevouwen.
Gewoon doorgaan... en kijken wat het wordt.
Klaar.
Ik vind het resultaat best aardig ondanks de fouten.
Ik heb een tassenclipje aan het hoofd bevestigd ipv een lintje. Dat vind ik leuker.

Maat:
13 cm hoog.
6 cm breed
Weegt ongeveer 23 gram 

Nog maar 1 maken.
En kijken waar ik het patroon kan aanpassen om het makkelijker te maken.
 

Reacties

Populaire posts