Lucky Cat sleutelhanger

Maneki Neko

Op Koningsdag hoop ik weer mijn werk te kunnen verkopen, als we het mogen. Ik maak daarvoor altijd veel sleutel- en tassenhangers. Dit vind ik zelf ook erg leuk om te doen. Allerlei verschillende sleutelhangers in 3 of 4 stuks variaties.
Katten zijn altijd leuk en als het dan ook nog een Lucky Cat is, wordt ik blij. Het Patroon is niet helemaal van mijzelf, de achterpootjes wel. Ik vond de korte niet leuk worden. De mijne is ook iets kleiner.
Anders past hij niet meer aan een ringetje.


Mijn geluk komt niet van een Lucky Cat of 
Maneki Neko, maar ik word wel gelukkig van er één haken.😀😁😄😆🙂😉👵🏻

Het patroon staat op de volgende website: Www.ollieholly.com

Het patroontje vind je via de onderstaande link.
Lucky Cat patroon

Mijn tweede poging is wel gehaakt met de korte pootjes. 




Nu nog een paar maken in andere kleurtjes.
Maar daar over meer in een volgende post.

Reacties

Populaire posts