Buurman en Buurman in de poppenkast

Ik heb al meerdere keren buurman en buurman gehaakt: speelpoppen in meerdere formaten en vingerpopjes. 

De huidige hebben een paperclip in hun muts gekregen. Nu hangen ze regelmatig aan een vishengel🙊🙈🙉.

Door Dikkie Dik kreeg ik weer zin in het haken van poppenkastpoppen. Maar om nu alleen een stapel katten te haken...

Dus haakte ik Buurman en Buurman. 
Nu maar hopen dat ze ons huis heel laten.


Ik heb geen patroon opgeschreven, maar als iemand een Buurman en Buurman poppenkastset zou willen kopen voor het Goede Doel,  dan maak ik nieuwe en schrijf mijn patroon uit.

De gele pop is 28 cm lang
En met de armen wijdt 24 cm breed.
En weegt iets minder dan 40 gram.

De rode pop is 30 cm lang.
En met de armen wijdt 28 cm breed.
En weegt hetzelfde.

Prijs per stuk € 6,--. Plus verzendkosten.






Reacties

Populaire posts