Mini Octopus rammelaar

De grote Octopus wordt door onze kleindochter van 3 jaar Zeemonster genoemd. Ze vindt hem mooi, want hij is roze. Ik hoop dat ze het niet erg vindt, dat ik hem weggeef als kraamcadeautje  samen met de kleine Octopus. Kleine baby'tjes vinden de tentakels fijn om vast te houden. 
De kleine Octopus is van hetzelfde materiaal, katoen 35%, acryl 60% en 5% zijde. De vulling fiberfill zit in een pantykousje, zodat het er niet uit kan.
Hij weegt net iets meer dan 25 gram.
Het hoofd is 5x6cm. 
De tentakels zijn ingetrokken 15 à 16 cm lang.
De oogjes zijn geborduurd.
Er zit een rammelkraal in.
Er zijn genoeg look-a-likes op internet te vinden bij de gratis patronen.  Ik heb mijn patroon niet uitgeschreven. 
Kom je er niet uit en wil je graag een patroon? Stuur me een berichtje. 
Wil je er eentje kopen in een kleur naar keuze. Dat kan ook. De prijs is inclusief verzenden met pakketpost. 
€ 7,60

Reacties

Populaire posts