activiteiten kubus van durable

Dit patroon had ik al een tijdje op het oog om te maken, maar ik had wat tijd nodig om alle materialen te verzamelen. Je kunt ook een pakket kopen op de volgende site:


Ik weet natuurlijk niet of ze deze nog op voorraad hebben.
Het pakket kostte: € 27,85 exclusief verzendkosten.
Ik ging voor zelf verzamelen van de materialen.
De link naar het patroon staat hieronder.

patroon activiteiten kubus


De activiteiten kubus is gemaakt van 100% katoen. Hij meet 11cm.
Ik heb van traagschuim een binnenkubus gemaakt. Hier en daar moest ik deze opvullen met fiberfill, omdat mijn gehaakte vierkanten iets groter waren.
De ringen en knopen zijn van hout.
Onder de zeester zit kraakfolie. 

Alles is goed vastgenaaid, maar bij handwerk moet je elke keer controleren of de knopen en delen nog goed vastzitten. Als delen los gaan zitten gelijk opnieuw vastnaaien.
Zonder toezicht: geschikt voor kinderen van 3 jaar en ouder.

Ik ga zeker nog meer kubussen maken. Het was een leuk werkje. 😊

Reacties

Populaire posts