kleine langnek

Als u mijn blog volgt, weet u inmiddels dat onze jongste kleinzoon dol is op dinosauriërs. 
Het inspireert me om steeds weer nieuwe te haken.
Deze vindt hij wel schattig maar veel te roze. (Zalm)



Te roze en geen stekels 😁. Deze werd het niet, maar misschien wil hij hem wel in een andere kleur. 🦕
Ik heb het onderstaande patroon gebruikt.

patroon mini Langnek Dinosaurus

Maar van het vorige patroontje heb ik deze gehaakt:



het verschil is de dubbele rij stekels, de kleur is beter..
Kinderen weten precies wat ze willen. 😀 
De niet gekozen dino's komen aan mijn sleutelhanger rekje.
Ze zijn zo leuk om te haken.

Ik heb ook nog een triceratops gemaakt voor een andere liefhebber. 
Ik ben het patroontje aan het opschrijven en dat betekent dat ik er nog een paar moet haken , want helaas nu klopt het nog niet helemaal. 

Reacties

Populaire posts