Granny Kleed

Onze nicht gaat een High Tea geven voor haar dochter. Zij gaat haar 18e verjaardag vieren. Het wordt een boerenerf High Tea. Hoe dat eruit ziet? Geen idee! Maar om op te zitten wilde ze graag grannydekens. Ik ben heel benieuwd naar de totale aankleding. Mijn vingers kriebelden... en hoera ik mag mee haken. 

De grannies moesten 22 toeren hebben en met zijn vieren aan elkaar.
Gehaakt met acryl van Zeeman en Wibra. De kleuren mochten we zelf weten. Haaknaald nr 4.

Gewoon wat uit de manden gehaald. Echt een leuk project om de resten op te haken en ik heb nog bollen over. 
Mijn granny is 150x150 cm geworden.
Ben benieuwd hoe groot ze bij de andere haaksters worden. 
Dat gaat een gezellige en vast ook heel lekkere (onze nicht is een goede kokkin) High Tea worden.

Reacties

Populaire posts