kubus Piraat

Vandaag heb ik mijn vierde kubus op de foto gezet. Deze keer heb ik uit het boek kubussen haken de piraat gekozen. 


Ook deze moest ik kleiner maken, dan wat in het boek staat. Mijn plusche garen is van de Zeeman en de snor moest gehalveerd, anders werd hij echt veel te groot. En bij het in elkaar zetten heb ik de linker en rechter zijkant verwisseld 😀. Maar dat kan de pret niet drukken. 

Zijkant met ringen en handje met rammelkraal.

Harige achterzijde met geregen kralen.

Zijkant met handje en rammelkraal en papegaai. 

Onderkant pieper in de voet en 'houten been.

steek met doodsbeenderen en kraakfolie in de hoed.

Onder het oogkleppen zit een oog verborgen en de snor en sik zijn heerlijk zacht.

Helaas kan Piet niet staan. Hij heeft wiebelige benen.





Reacties

Populaire posts