paashaas eierdop

Naast een zwak voor schapen en lama's, heb ik een zwak voor haasjes.
En met Pasen is dat een paashaasje.
Vorig jaar heb ik haasjes gebreid en dit jaar heb ik ze gehaakt. 
Ik heb de onderkant wat veranderd en in de dubbele bodem zit een rubber rondje, dan blijft het dopje beter staan.
Ik heb er vast een chocolade ei ingedaan, maar een lekker gekookt eitje in medium of large past er ook in  want het handwerk rekt mee.




Ik maakte jongens en meisjes in allerlei kleuren.  Ik hoop dat ze met Pasen op de verschillende ontbijttafels veel vreugde brengen.

Zelf aan de slag?
Klik op de link hieronder.
Liever een paar van de mijne? 
Vul het contactformulier in en ik mail u terug. De hoofdkleur is beige of grijs.

Alleen rond de paasdagen zit er een chocolade ei in. De rest van het jaar moet u zelf voor een gekookt eitje zorgen. Maat M of L.

Reacties

Populaire posts