jurkje en vestje naar een patroon van drops.


In de vakantie kreeg ik ineens zin in breien.  Ik had mijn rondbreinaalden mee en 3 bolletjes katoen van de Action. Natuurlijk roze, want onze kleindochter vindt roze mooi.


Ik had voor het boord dunnere Naalden nodig en die lagen in de brievenbus op mij te wachten, dankzij BOL en ik heb ik het rokje afgemaakt. Ik heb mijn boord aangepast en dat had ik niet moeten doen. Want het rokje is nu wat te kort. 

Nadat het boord af was, was er nog veel garen over, daarom heb ik ook nog een vestje gehaakt,  voordat ik het koord voor het rokje heb gedraaid.


En nog is het bolletjes niet op. 150 gram garen en veel gemaakt.
Wat moet ik nu nog met de andere 2 bolletjes doen?

Voor het rokje en vestje gebruikte ik een patroon van een drops. 







Reacties

Populaire posts