Schnauzer Tikvah (mijn nr 11 uit het boek mijn hondjes van sokkenwol)

Nu dacht ik bij het begin, dat ik na 10 honden zou stoppen, maar in het boekje staat nog een Snauzer en twee kleine hondjes chihuahua's Diva en Diezel. En die wil ik ook nog maken. 
Ik denk nu dat het er weleens 20 zouden kunnen worden. Ik heb ook nog steeds acrylgaren over. 
In iets andere kleurcombinatie, dan in het boekje. Geen hond is immers gelijk.🙃

En ik wil ook nog steeds hondjes van sokkenwol gaan maken. 

Mijn Schnauzer heet Tikvah (Diva in het boekje). De naam komt van de camping waar we waren, toen ik de laatste onderdelen van de hond haakte en in elkaar heb gehaakt. 

Ik heb 2x een snor gemaakt. De eerste had ik te kort geknipt. Mijn man vindt deze te lang, maar ik durf er niet meer aan te knippen. Deze is alleen uitgehaald en niet geborsteld. Daardoor krult de snor mooi. In mijn opinie hoort de snor lang. 













Reacties

Populaire posts