Pokémons zijn overal: Minun 2

Plusle is af. Ik kon mijn Minun nergens vinden, morgen maar eens vragen aan de kleinzoon waar hij verstopt zit. 😄.
Dus een familieportret is nog niet mogelijk.
Plusle is ook kleiner dan ik dacht. Dus maak ik gewoon een nieuwe Minun.

Het zachte gele garen is op. Maar gelukkig vond ik nog 2 bolletjes licht geel katoen. Ook blauw in dezelfde kwaliteit. Veiligheidsoogjes 14 mm en fiberfill Vulling.
Zelfde patroon gebruiken, hoofdje toertje extra minderen tot 20 steken.

Bouwpakket klaarmaken bij het tv kijken en de volgende morgen in elkaar zetten en Minun 2 is af. 😀 Ik ben heel benieuwd wat de kleinzoons zeggen als ze deze pokemons vinden.




Het patroon is gelijk aan de plusle. De kleur verschilt. En de vormen op de wangen en de staart. 😄 Maar dat is te lezen in het patroon. Het patroontje is in het engels. Als iemand een vertaling nodig heeft, wil ik dat wel doen.


Verstopte pokémons in de wolmand.






Reacties

Populaire posts