Een kerststal haken

Vorig jaar heb ik mijn eigen gehaakte kerststal weer opgezocht en neergezet voor de kleinkinderen.

Het hele jaar door spelen ze er mee. Al moet ik ze zelf weer bij elkaar zoeken om het setje compleet te houden. Ze slingeren ze overal heen.


Onze dochter gaat haar zorgberoep verlaten en voor het eerst helemaal het onderwijs in. Zij kent deze kerststal natuurlijk ook en ze vroeg me of ik voor haar vertrek uit de zorg, voor de afdeling een kleine kerststal kan haken. Natuurlijk kan ik dat, want ik heb het al eerder gedaan. 😀

"Vind je dat niet gek midden in de zomer?" vroeg ze. Nou eerlijk gezegd maakt het mij niet uit wat ik haak, zolang ik maar haak. 😁

En als ik de patroontjes opschrijf, als ik dat niet vergeet, tijdens het haken, dan kan iemand anders, als ik op tijd de blog af heb ook nog een kerststalletje haken.

Dus aan de slag in zomer met de kerststal.

Een tweede keer wordt een project natuurlijk anders. Dus kijk uit naar mijn nieuwe Post over mijn 2e gehaakte kerststal: met patronen!!!

Reacties

Populaire posts