Infinity kubus

Een poosje terug heb ik een aantal Amish puzzelballen gehaakt. Al die kleine lapjes aanelkaar gehaakt tot een soort cirkel, die met 3 in elkaar een bal maken. (Zie vorige post)


Ik kwam toen ook de infinity kubus tegen. Allemaal kubussen, die een kubus maken en waar zo leek het de vlakken ook nog konden wisselen van plaats.

Wat een werk, die kleine lapjes haken. Ik vond het ook moeilijk om ze mooi vierkant te krijgen.


Het aan elkaar haken ging ook niet zonder slag of stoot. Ik deed iets niet goed. Dus ben ik toch op zoek gegaan naar een patroon.
Ik vond geen geschreven exemplaar, maar wel een goed filmpje.


Met behulp van dit filmpje kon ik de andere vier kubussen beter vasthaken. 
En de kubussen aan elkaar naaien.
Ik weet nog niet of ik er nog een ga maken. Het resultaat valt mij tegen.

Als ik iets leuk vind, maak ik meestal een hele stapel. 😀 
Ik zou natuurlijk wel een betere kunnen proberen te maken. Al denk ik dat de Amish ze van stof maken. 
In patchwork zijn vast veel mooier - helaas kan ik dat niet - maar het was het proberen waard om de kubus te haken.

Dat wisselen van plek kan, maar slechts gedeeltelijk. 

Reacties

Populaire posts