caravan


Op Pinterest zag ik van die leuke speelcaravans. Dat wilde ik ook maken. Ik heb geen patroon, dus bedenk ik zelf hoe ik dat zou kunnen maken. 
Poging 1 is nog niet geweldig. De caravan is nogal schots en scheef geworden, maar onze kleindochter zit daar niet mee. Ze vindt het leuk genoeg om mee te spelen.



Al dat roze en rood vindt ze ook mooi.
Onze jongste dochter vindt dat het prototype, buiten dat het scheef is, ook doorzichtige ramen hoort te hebben en een deur die open en dicht kan.
En ik had nu al zoveel moeite om er een model en stevigheid in te krijgen. 
De tafel kan voor de nacht omhoog. Er is dan plaats voor 2 playmobil poppetjes. 


Het extra kussentje past onder het aanrechtje.


Ik heb de caravan met knopen  gesloten. Ik denk dat ik een volgende keer een rits probeer.





Reacties

Populaire posts