fotolijstje

Wat een schattige sleutelhanger voor valentijnsdag of om als verpakking om wat geld cadeau te geven of gewoon als klein cadeautje. 😀

Op youtube staat een filmpje om mee te haken. Ik heb daar meestal geen geduld voor en haak liever van een geschreven patroon.
Als ik de hoeveelheid steken weet en een fotootje heb, lukt dat ook wel.
Alleen haak ik met ecokatoen, wat zachter en matter is.


sleutelhanger valentijn fotolijstje


De foto is nu een plaatje uit een reclame folder, maar kan vervangen worden door uw eigen foto.


Aan de achterkant zit een overslag met een knoopje. Zo kan het fotootje worden vervangen en geld worden toegevoegd.

In een vorig blog staat het grote hartje en het kleine hartje.

Veel succes.

Geen zin om zelf te haken? Stuur me een berichtje via het contactformulier en ik neem contact met u op.

Reacties

Populaire posts