Boeket of bruidsboeket

Ik ben al een paar jaartjes bezig met het haken van bloemen en planten. Een tijdje terug kwam ik op de site van Hookok terecht. Een wereld van gehaakte bloemen gaat voor je open. Je zou willen dat 24 uur per dag kon haken om al dat moois te kunnen creëren. 

Ik maakte er al een paar en maakte daar plantjes van. Nu vroeg iemand me of ik ook een bruidsboeket kon maken.
Ze heeft me nog niet definitief gevraagd, maar ik dacht: "Een heel boeket maken moet ik wel oefenen." Ik werd heel blij van het maken.

Ik koos voor 3 bloemen: kleine roos, klaproos en gipskruid. Erom heen varen's.

Ik heb zo hard door gewerkt, dat ik weinig foto's tussendoor heb gemaakt.


In een vaasje staan ze heel mooi. En na de grote dag kunnen ze zo nog jaren staan. Als tastbare herinnering aan een van de mooiste dagen van je leven.


Gebonden als bruidsboeket is het nog mooier geworden.


Het boeket is net iets meer 30 cm lang.
De breedte is ongeveer 18 cm.

Het is gehaakt van 100% katoen.
Koperdraad omwikkeld met bloemistentape. Hier en daar een beetje lijm, de meeste bloemen zijn vastgenaaid.

Bevat:
5x theerozen roze
5x klaprozen roze met groen
5x gipskruid wit
8x varen

Elke tak kost €2,--
In totaal reken ik voor dit boeket dus 
€ 46,-- 
Bijdrage aan verzend- en verpakkingskosten €4,--

Mocht u belangstelling hebben voor dit boeket of een bestelling willen plaatsen, neem dan contact met mij op via het contactformulier op deze pagina.









Reacties

Populaire posts