Animal Planet safari crochet - pakketdoosje

Ik heb een cadeautje gekregen, helemaal voor mij meegenomen uit Amerika. Ik ben er heel erg blij mee.
Helaas is dit pakketje niet (of niet meer) te koop in Nederland. 
En de winkels die het nog wel hadden in de US leveren niet aan Nederland of het werd 2 of 3 keer duurder. En dat vond ik te jammer, dan wordt mijn hobby te duur.

Het is net zo'n pakketje als ik eerder kocht met de dinosauriërs. De taal van het boekje is Engels.

In het pakketje zit een klein boekje en acrylgaren om een leeuw (lion) en een zwijn (wardhog). Veiligheidsoogjes en een haaknaald en vulling.

Maar mij gaat het om het boekje. 😀

In het boekje staan 12 patronen en ik popel om ze te gaan maken van katoen.

Ik doe natuurlijk verslag en uiteindelijk hoop ik een Ark van Noach te gaan maken. 

Reacties

Populaire posts