Pony van Lila velvet

Kristel gebruikt in haar boekje velvet garen. Ik heb nog een paar bolletjes liggen van het Trekpleister. 
De kleur is lila. 😄

Het witte garen is van de Action en is eigenlijk wat te dik.
Het patroon is goed leesbaar. 
Er zijn ook filmpjes hoe de benen aan te naaien. Daar heb ik geen tijd voor genomen. Gewoon lekker haken. Eerst alle onderdelen en dan in elkaar zetten.
Het innaaien van het lijf vind ik lastig. Maar goed oefenen, dan gaat het steeds beter. 
Het resultaat:





Ik ben er blij mee. Al ben ik er wel veel langer mee bezig dan ik gewoon ben.
Ik weer niet of ik nu nog 3 blogs per week kan schrijven.
Ik was nu ook te laat. Sorry. 

Haken is ook zo leuk 😄











Reacties

Populaire posts